10 dagar till jul

I won't ask for much this Christmas
I won't even wish for snow
I don't want a lot for Christmas
There's just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you here with me
More than you could ever know

Kanns inte sa mycket som jul har, ingen sno och har har varit over 30 grader de senaste dagarna, men klagar inte. Har dock inte haft sa mycket tid att sola, har egentligen inte legat o solat alls pa hela tiden. Men imorn pa min lediga ag ska jag till lagunen o sola, ja de ska jag!!!! haha.
Jag har haft min forsta dag i stan.. haha ratt olikt dar hemma, vill ju bara shoppa o shoppa o shoppa, men inte kul o gora ensam sa. Men har man trakigt att ga i affarer och de e for varmt har jag kommit pa att man kan ga och bara njuta pa esplanaden. For vilka killar!! ok de finns sakert snygga killar hema ocksa men fordelen har ar att har gar de utan trojor hela tiden, sa ja har hittat min nya hobby - ga en runda pa esplanaden och bara njuta ;D haha
Jag har ne kompis som har sagt att on aldrig ska ha barn, att de e jobbiga o bara skriker och haller pa.jag har alltid varit emot henne men jag borjar tvivla... jo klart att jag ska ha barn men nar dekommer upp till 3 ar vill jag bara ha ett sabbats ar. de e nog den varsta aldern, de har blivi sa stora att de vet vad de gor ch fattar vad man sager tll dom men far de inte som de vill eller ngt annat ja da borjar dom skrika och beter sig som om de vore 2 mander. ORKAR INTE. jatte sot nar han e tyst och ur gullig men sen oppnar han munnen... na 3 aringar gillar jag inte.
Nagot som har hant ar att jag har badat vid ett attenfall, juum juum juum -  me like. de e ur mysigt och vattnet ar hur skoooont som helst (nte for varmt o inte for kallt) haha. de ska jag gora manga ganger for de ligger bara precis bredvid min myshorna, tydligen :P en annan sak ar dock att jag e skiiit radd nu for att bada dock, Jasper har skramt upp mej regalt for krokodiler. de e helt sjukt vad han kan skramma upp en. och m inte de rackte sa finns de typ i detta omradet jag bor, mindre kul att veta. och pricken over Iet ar nar d eberattar jistorier pa kallarna om folk som blivit uppatna, jag blir inte mindre radd da.... men ah har inet stoppat mej innan behover bara vara lite forsiktig :P haha
JAG SAKNAR ER

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lotta! :) Det är ingen snö här hemma heller, bara regn! :( Härligt med snygga killar utan tröjor, yummie! Saknar dig ännu mer, gumman! puss på dig, Råttan! <3

2008-12-14 @ 10:09:25
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: Angelika

JAG SAKNAR DIG =(

2008-12-16 @ 17:25:00
Postat av: mormor

ännu fler fina bilder och din beskrivningn är ju suverän Treåringar växer till sig! Bli inte förblindad av någon manlig överkropp!!!!

2008-12-16 @ 20:21:37
Postat av: ellen

jag säger ju att barn e värdelösa. jag saknar dig. det e inte lika kul i ditt rum utan dig. det saknas ngn på soffan när jag sover där

2008-12-17 @ 22:25:52
Postat av: ellen

säger ju att barn e värdelösa. jag saknar dig. inte lika kul i ditt rum utan dig. det saknas ngn i sängen när jag ligger i soffan!

2008-12-17 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0