Australia here I come

Jaha ja, mer an halva resan ar avklarad.
Kopenhagen, London och nu ar jag i HONG KONG!
Inte jatte roligt, jatte jobbigt att saga hej da hela helgen, forlat om jag inte grater men kan lova att jag grat igar, varannan minut rann tararna pa mej efter att ha lamnat familjen pa Kastrup och borjat resan att va helt ensam.
Blev ju inte battre av att flyget var forsenat 3 timmar i London heller, kul. Tur att jag hade en bra bok med mig ;)
Sen var det 12 timmar till Hong Kong, men det var ratt lugnt, Trevlig tjej bredvid, bra filmer och sov som en stock ;) haha.
Nu sitter jag haar i Hong Kong har hittat gate och allt och ska ta med mina pommes dit och ata snart. Fick ju bli det eftersom dom typ bara har Kinamat har och det ater jag ju inte, blaaa..
Hor av mig senare, men da e jag i AUSTRALIEN :D - fast trodde inte det skulle bli sa har jobbigt att vara ensam :(

Ps. ursakta å,ä och   men det far ni sta ut med framover ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0