bra dag dalig dag

Tank hur enkelt en bra dga bara kan forandras till en dalig dag.
Tre strander och pa samtliga ROD J*VLA FLAGGA sa det blev inget bad. aaaaah hela dan fordarvad, fick bli poolen istallet.   visst skont att bada men hade ju sett fram emot straned, sen blev liksm hela dan bara njaaaaaaaaaaaaa..kvallen bjod pa lajv musik och GinTonic, trevligt men e inte samm sak...

haha kan ju lova att ni inte kommer kanna igen emj nar jag kommer hem. T.o.m. jag har markt att jag har forandrats, haha mamma kommer nog tycka o mig iallafall!  ;)

Snart jul,har iallfall brev och klappar nu sa jag kan tanka pa er dar hemma. men ser fram emot nar jag ska fa prata med er pa julafton, ah, fast jut nu hade jag behovt en kram.
Lite ensam ar det nu nar familjen har har hela sin slakt och varnadra, jag saknar mina vanner det gor jag verkligen, skulle inte alla bara kunna vara har, for har e de underbart bara Ni som saknas!!
kan inte ngn skicka ner ett marabouchoklad? jag behover socker!!! :):)

Bara hora era roster far mej att grata for jag skanar er sa mycket. men blir jatte glad nar jag hor av er, eller nar jag laser alla brev jag har, ijag grater inte pga att jag e lessen utan att jag ar sa glad som har alla underbara manniskor att komma hem till!

Kommentarer
Postat av: mormor

Idag är det julafton.En riktigt GOD JUL !!! och tusen kramar.

2008-12-24 @ 08:19:46
Postat av: Emma Magnusson

Hur har du ändrats? :) snusk.. saknar dig !

2008-12-28 @ 01:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0