da va de helg igen

Nu har jag snaart varit har en vecka. eller for en vecka sen var min sist dag hemma.
Men nu har ja borjat komma in i det. nu ar jag inte lika trott som innn men det var nog forsta gangen nansin som jag gick och la mig kl halv 9 pa en lordag, haha. och det var forsta gangen jag tittade pa tv sen jag kom hit och tro det eller ej men det var Friends pa tv, nu kanns det inte sa ensamt langre :P haha.
Men nu har det hant lite saker iallafall - har avrit pa en underbar strand Palm Cove ah va jag vill dit igen. det var verkligen som pa ett vykort med san riktigt blatt hav och palmer som hangde palmer over stranden. Vi var dar pa kvallen for att ata Fish-n'chips, antligen ngt jag kande igen..
igar var jag ensam hemma igen och fick for mig att ga in till centrum i byn och gap marknaden. haha det var en vag genom djungeln for att komma dit och hem gfick jag folja floden. HAHA jag kande mig verkligen som en turist, star dar med min karta och kollar vart jag ska ga, shit men sen bara for att det skulle va pricken over i:et sa kopte jag ett par flipflop med australienska falaggan pa, haha nu var jag en riktig turist.
Jag har bade fatt laga ett fotbollsmal och nat sa nu kan vi spela fotboll varje dag ja och brnen. Ja nu ar de bestamt = far ja nagonsin en pojke sa ska han heta Jasper for jag har hittat min eyestone nu, han ar ju sa underbart sot :)
Barnen verkar gilla mig och mina saker iallafall, James som ar 2,5 ar gar alltid omkring i mina highheels, haha forstar inte hur han klarar det, sen har vi Laura som gar runt i mina fotbollsskor och solslasogon, haha.
Nu ar kl 9 pa morgonen sa jag far  val ta mig harifran for dom kallar pa mig o vi ska h en ny tavling pa fotbollen.
BBE RIGHT BACK

Kommentarer
Postat av: matilda

oj glömde skriva mitt namn och bloggens namn ;)

men gud vad trevligt du har det, du får lägga upp bilder med sen :D <3

2008-12-07 @ 10:50:45
URL: http://maaatildan.blogg.se/
Postat av: Majsan, Rickard, diddeman, henke, emmie stork!

Hejsan lottis pottis. Är det najs där? Majsan är lite nördig och blir avundsjuk för det låter underbart, det blir inte jag(diddeman). Ta ett kort på djunglen och visa det nu dirr!



Tack för oss, hälsnignar från Sverige(25 grader)!

2008-12-07 @ 11:28:00
Postat av: Susanne

Skönt att du trivs Lotta och att resan gick bra. Det känns konstigt att du är på andra sidan jorden. Hoppas att du lägger in lite foto snart, så jag får ser hur det ser ut där.

2008-12-07 @ 17:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0