snart 3 veckor

Jaha annu en vecka har gatt och det ar helg igen.
Jag ar ledig men inte sa jatte mycket att gora. Dock ska jag ch lyssna pa lajvmusik ikvall och imorgonkvall, ska bli kul. forsta kvallen ute, vet de e hemskt men sa e laget.

okej till dne STOOOORA NYHETEN. jag har hoppat BUNGY JUMP.de e typ veckans handelse. det gar inte att berskriva dne kanslan, det var helt magiskt. vet att manga sager att det ar farligt och ant far man inte gora men jag lovar et det var det basta beslut jag tagit pa lange! skulle gora allt for att fa den kanslan igen! shiit na ni mste gor det sjalv for att kunna veta hur de kandes. forresten ska beratta att d eva fran 50meters hojd :) hahahah kann pa den du!
Imorgon blir det starnden for in del. Kor sjalv nu sa jag kan ta mig vart jag vil och eftersom jag e ledig sa kanner jag for att dra dit. do ar ju helt magiska dessa stranderna sa vf inte passa pa. 

5 dagar till julafton! vilken tur jag har, fick paket i veckan med presenter va VARLDENS BASTA MORMOR <3 blev sa glad sa glad,haha nu slipper jag sitta utanfor pa julmorgonen!
Vadret annars maste jag ju saga har forandrats lite, det ar lite mer molningt och sa och det gor att det bara blir varmare, bara svettas o svettas o svettas, vet inte hu ofta jag duschar. Lite jobbigt for de e ju solen jag vil ha, sa DF blir de stranden imorgon :)

Har kommer biler titta och njut av min basta upplevelse pa lange!!!! :DBUNGY JUMP

 SMIIIIIIILE  Du ar ju sa sot nar du inte skriker :)

Barnen gar upp och ner, haha nu for tiden ar jag en levande dock. Lauras docka! Hon klar pa mig, valjer vad jag ska ha pa mig, valjer vad jag ska ha till OCH hon packar min vaska var vi an ska.hahah hon ar artt kul. jag har lar henne lite sveska med, haha kuuuuul: jag larde henne at saga "jag e sot" sen sprang hon ch skrek det overallt. :Phaha hon e ratt kul.
Och jag har andrat uppfattning om att jag inte ville ha barn, for var hos en nyfodd bebis idag nar jag fick hall den lilla sota underbra varelsen ja da ville ja ha barn direkt. en som bara e MIN ! aaah lat dom vara sma!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh gud vad kul :D:D <3

2008-12-20 @ 12:33:36
URL: http://martiinsson.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vad du är modig som vågar hoppa. God Jul och gott nytt år. Ikväll är det kalas för Emma. Ha det så bra.

2008-12-20 @ 17:11:21
Postat av: BästoPesto

Lotta, äntligen har du fått göra det som du så länge har tjatat om! :D GRATTIS. du är riktigt modig! saknar dig här hemma. Hoppas du har det bra, men det verkar ju iaf så :) Sola för mig med! Älskar dig , Lotta / Sanna <3

2008-12-20 @ 19:02:12
Postat av: Elise

åh fy vad kul! man blir ju helt avis på dig ;O

2008-12-21 @ 13:32:55
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0