Annu en heg i australien har gatt

allt hander dar borta, inget hander har och det som hander kan jag inte dela med ngn annan.
Jag har iallafall tagit tag i mitt atletiska liv har, haha, jag va ute och joggade i regnet, de va riktigt mysigt faktiskt men det sjukaste var att jag eftersvettades i 3 timmar, de e helt sjukt varmt nu.
Vet inte varfor jag gor det men jag haller uppe mitt hopp att ngn dag ska det komma ngt, vad som helst, i postladan till mig..men ingen lycka an..men jag fortsatter att vanta o har du nget for dej sa garna for mej, skicka ne liten halsning ;)
Lotta Harle c/o Boicos
P.O. Box 983
Kuranda
QLD 4881
Australia
hahah,
Har forresten nytt nr ocksa, ni som vill ta det ni andra kan bara skita i det, men jag blir iallafall alltid lika glad nar det plingar till i fonen, hander inte sa ofta :P  0416715404
Men annars sa ja har de varit ratt lugnt, jag har haft lediga dagar sa lagger in lite foto sa ni kan se :)
 Litet Barron Falls
 Cairns
 Bad i tradgarden nar de va som varmast..
 haha de va haftiga och de va nara :) :)
34 grader och inga badklader - dumt beslut
 Esplanaden <3 :) ;)
 Fejkgran pa julafton..(?)

Vill bara tillagga och beratta for Lina att jag har atit en hel klyfta vattenmelon!!! Tro det eller ej lillsis.. :P
ALL I NEED FOR CHRISTMAS IS YOU

Kommentarer
Postat av: mamma

Du delar det ju med oss även om vi ej är där, vi får ju ta del av ditt "nya liv" genom alla fina, roliga foto o härliga mail och telefonsamtal. Du får försöka hitta någon att gå och fika med eller träna med! Håller tummarna att tomten även hittar till Australien // älskar dig! puss o kram mamma

2008-12-16 @ 16:18:23
Postat av: fredrik

Ah, fan vad najs det ser ut! Man blir ju inte lite avis.. :D

2008-12-16 @ 16:54:45
Postat av: Caroline

Hej hjärtat! Fick du mitt sms? Jag blev så glad när du skickade! :) Du verkar ha det toppen! Är grymt avundsjuk på dig! :) Här hemma är det bara regn och rusk! Precis som vanligt, fast jag saknar Lotta! <3 Men att du hör av dig är ett solsken för mig! Du är min sol! :) Love you! Pussar i massor! <3

2008-12-17 @ 22:05:55
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej hjärtat, fy hundan va du är modig!! jag skulle aldrig gjort det om dom inte "puttat"iväg mig. Du verkar ha det jättebra och det är jag så glad för hoppas du får en bra jul jag kommer att sakna dig jättemycket men massor av kramar

2008-12-21 @ 16:30:42
Postat av: sis

DU vattenmelon!?!? :O vad händer igentligen?;) önskar att jag va där med dej nu, ingen jul utan dig syster.. och du kan inte kränga vattenmelon utan mig förstår du väl?:P saknar dig till tusen. älskar dig <3

2008-12-22 @ 15:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0