vaaaaaaaarmt

Ok har nu varit har en dag, sjukt harligt jag ALSKAR det :D
ar tvugen att vara inne for nu e de typ 31 grader ute sa jag ar sa javla trott sa ska nog stalla mig framfor en flakt eller ngt en stund.
Familjen ar underbar, barnen ar underbara och byn ar jatte sot!!! Haha spenderade min morgon fran kl halv 6 att rita, det var lange sen. Sen fick jag chansen att ringa hem en liten stund, skont att hora dom rosterna iallafall.
jag maste bara poangtera att i morse vaknade jag med en tuppkam sa va tvungen att platta haret och nar jag star o gor det tittar jag ut o ser tva kengrur utanfor min dorr, inte helt fel att vakna upp med dom, haha.
Lite ensam ar har annars den enda svenska jag far chans att prata har e nar jag satter pa en skiva med svenska ater och kan ga och sjunga for mig sjalv men det roliga ar att jag behover inte ens tanka pa att prata engelska nu for det kommer automatiskt redan faktiskt, far se hur det blir nar jag kommer hem.
Nooo men ingen hemma har nu sa jag ska og ut och sitta lite i solen hoppas det snoar hemma, haha.
BE RIGHT BACK !

Kommentarer
Postat av: Ulliz

Kul att du hör av dig :) och skönt att du har det bra där nere :). Jo tack det snöade som fan igår men idag töar det bort som vanligt.

2008-12-04 @ 09:43:54
URL: http://ullizzzz.blogg.se/
Postat av: amanda w

hej lotta! jag hade ingen aning om att du skulle till aus!!? var är du nånstans? och vad ska du göra? passa barn? och hur länge ska du stanna? hur fixade du dettta? berätta lite för mej som inte vet något! Puss

2008-12-04 @ 19:35:26
URL: http://itwasnice.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, det kom snö! men den har försvunnit igen :P

jag har blogg lotta :D

vilka äventyr du är ute på :)<3

2008-12-07 @ 10:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0