Gästbloggare.

Idag är det alla hjärtans dag och ja Lotta har ju inte tid med bloggen denna dag, hon har bättre saker för sig. :] Höhö. Vad behöver vi ju inte gå in på. Hoppas ni gillar hennes nya design, för den har jag gjort så ni BÖR gilla den. Jag är sjukligt nöjd i alla fall, hoppas du gillar den lotta? :] (den blev grå, du gillar grått)
Om Lotta inte svarar på mobilen så bli inte oroliga, som sagt hon är upptagen med andra more important stuff. Tack för rosen snyggo.
Vi avslutar med en bild på mig & Lotta! För vi rockar fett mkt...

XOXO nudistpolka

image15

Kommentarer
Postat av: Jossan

skit snyggt Lotta :D, det är kreta-jossan haha

2008-02-15 @ 14:54:02
Postat av: magdalena

riktigt snyggt jobb. jag är numera stammis på din blogg snygging :)

2008-02-17 @ 13:30:33
URL: http://magdo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0