mer fucking åt folket? nä tack

Hur månag "fucking" kan man få in i en mening? Helt ärligt? Vi satt nog framför världens jobbigaste människa idag. tror ni att ni är coola? "asså vad fucking fucking kallade du mej? du kan fucking inte säga mitt fucking mellannamn sådär." "Min jacka är ju fucking fucking för stor, ser ni väl helt jävla fucking för stor." Äh fy fan man blir ju trött. Orka att du hade världens äckligaste mustach också..nä man blir ju nästan rädd. trött blev jag iallfall på dej, tror jag hela bussen blev eftersom du satt längst bak och skrek. TYYYYST! vissa människor vet inte när man bara ska vara tyst!   !!

Haha fotograferingen idag med Sanna Rille och Agge, mkt trevligt måste jag säga. Även om det inet blev som vi hade tänkt, kamera jäveln gick ju sönder, så hitta vi ändå på nya idéer omånga fina foto på oss hoppas jag. Nuuuuuudie, hahaja de va de, hahaha, ni skulle bara veta. nä ska inte skrämas men de e vår lilla hemlighet ;) Jag hade iallafall väldigt kul där, hatar dock att vara allvarlig...jag lovar jag kan inte det!!! inte om alla sitter och skrattar hela tiden. Näö lovar nästa gång ska det gå bättre..och jag hoppas att jag får lika roligt :) NUUUUUUUUUDIE!!

<3
BYE BYE BEAUTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0