och så levde man lycklig i alla sina dagar ??

Varför letar man efter denna lycka hela tiden ? Man tror man har hittat den men sen ser man att man har fel sen tror man att man har hittat de igen men dock, en gång till, har man fel. Känns det lönt? lås in mig istället.
Man lyssnar och tar åt sig av de ord man tror är äkta.  Allt för att man vill att det ska vara sant och hålla för evigt. Men så enkelt är dte att det "tar  slut"  och sen tar det flera dagar att komma över och glömma och precis när man glömt det då blir man påmind på något konstigt sätt och man är tillbaka där man slutade, med ingen tro och inget hopp om att det kommer bli som man vill.

Nä snart ger jag upp, lyckan finns inte för mig därute utan man får leva utan den och klara sig bäst man kan. men bara för en sista gång, snälla kom hem så jag kan se ifall du är min lycka eller om jag har fel ÄNNU en gång.


Bara för att jag ska liva upp mitt liv lite ska jag gå och kolla på
"Americas funniest homevideos" nu och skratta ihjäl mig lite....

BYE BYE BEAUTY!

Kommentarer
Postat av: didrik

det är programmet är svin ball :D

2008-02-23 @ 10:59:50
URL: http://didrikj.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0