proviprov

Vad är det som gör att vi mår så dåligt
bara för att sitta o svara på några helt onödiga frågor
för att läraren ska se vilka som e
tröga/lata/eller allmänt helt ointreserade??

Jag är en sån som ALDRIG tar mig tid.
ja och det kommer ju gå sååå bra att förbereda mig till nästa prov...
som bye the way e om en vecka igen. dom här jävla torsdagarna :@
Men inte för att skryta eller klaga men det är ju inte så hemskt när man väl sitter där inne och ser att man kan svara på (de flesta) frågorna.
Så varför mår man då så dåligt?
det är lärarnas fel.

Måste bara nämna att jag hatar min lärare,
huuuuur kan du av så dum?
nä jag o max ska förhoppningsvis ****************** henne efter balen i år..
för då är ändå betygen satta så vafan :P
BYE BYE EVA. - för dje kommer jag inte sakna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0