så var det alla hjärtans-dag

Tio Tusen röda rosor
vill jag sjänka dig.
Tio tusen
röda rosor i ett fång.

ja den här alla hjärtansdag trodde man skulle bli som alla andra, ensam och trevlig ^^
men tänk så fel men kan ha ;D

men icke så nicke :)
gulligaste tanken någonsin. för jag fick tio röda rosor <3
jag som var nervös för att ge en , haha tur jag gjorde det. pinsamt annars.
dock var det svårare att säga hejdå, det var inte lätt. kom hem jag saknar dej !!
kunde inte spenderat kvällen bättre !

Till mina vänner hoppas ni hade en bra alla hjärtansdag för ni var värda alla rosorna allihoa <3<3


Kommentarer
Postat av: frida

blev det himmelriket ?

2008-02-17 @ 15:54:26
URL: http://liljekvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0