"skolsittande"

Jaha, sitter man i skolan och väntarn på Jojo.
Borde göra min matte men min självdiciplin ligger verkligen på NOLL! haha sorgligt men sant!
shit hela stället kan verkligen tömmas på folk på typ 20 sekunder. fast lugnt o skönt är det.

men så har man ju denna ständiga huvudvärk :S
antingen är det ditt fel eller gå lider jag av sockerbrist eller reättaresagt godisbrist :P
det ska inte vara så här. Inte åka bort ifrån mej .... 

ojoj bara 50 min kvar nu :P
få tiden att gå? nä det är jag sämst på .

Ut ur huvudet, måste få ngt annat att tänka på!
hmmm.. Alla hjärtansdag imorn, TSS vafan, har alltid varit och kommmer alltid vara för mig en ensam dag.
 skit dag, onödig dag, orättvis dag, bara för att alla som är ensamma ska se HUR ensamma dom är. schysst!! 
får ju bara hoppas att denna kmr bli bättre (a)
hahaaha


BYE BYE BEUTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0