vädertant

Det är helt sjukt. Vad har vädret mot mej? det kan verkligen vara helt sjukt..  Man går i Lund och solen skiner och man kan tänka "fy va skön träning de verkar blir ikväll".  Man sätter sig på bussen hem. Under dessa tio minuter bussen tar hem hann det börja dugga och känslan började försvinna lite och man tänkte iställlet att "ja det blir väl en lika blöt träning ikväll". Men lite vatten har väl ingen dött av o lite dugg gör inget... MEN SEN.j..ag hinner precis utanför bussens dörrar, den kör iväg och jag hinner över bussen sen duggade det inte bara längre....nu öste det ner. himlen öppnade sig.  Men inte nog med det, det började HAGLA!! Vad är det? de har inte varit snö under hela vintern, inte hagel heller för den delen och det är inte ens så kallt längre men NU kommer dte hagel.Vad är problemet?
Så under 15 minuter från jag steg på bussen tills jag gick in genom dörren hemma hann det dugga-ösregna-blåsa-hagla! Sen kommer dte sjuka, så fort jag ahde kommit in genom dörren gick upp för trappan och kolla ut..då hade dte slutat. Nä jag blir så trött. Inget vill ju som jag vill! Nä jag orkar inte . . . . .

HIGH FIVE BABY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0