BALDAG

:D
Fy fan va hörligt det är nu.
Precis vaknat o snart är dt dags att göramej iordning tll BALEN
Snart börjäta frukost födee nog det ända jag komme hinna ät idag innan vi får lite mat ikväll på balen.
Sen in i duschen o svalka mej för fy fan va varmt det är idag.
Sen ska håret sättas upp, naglarna fixade igr, sminket ska på och till sist MIN KLÄNNING.
JAG VILL VAA DÄR NU. har längat så mkt o nu är dagen här, uch får ont i mage.
Sen kommer Tom oc då är det dags att dra till Sana vid 3 sen halv 5 åkevi till Afborgen. ååh, då e  dags!
Kom ochkolla för det kmr bli trevg, vi töser kommer v riktigt vackra, vi ID-pinglor :) och alla andra me !
haadt ska bli så klúl at se alla så uppklädda, kllarna speciel och o fy fan v o kmr svettas :P hahaha
Ok nu måste jag gå o ät annars svälter jag ! :)

BYE BYE BEAUTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0