åt helvete med håltimmar!

Vad är det för fel på skolan? vad är det för fel på oss när vi kommer till skolan
och inser att vi har håltimme i fyra timmar !!!!!! 
nä vi orkar inte mer. Jag, F och J....vad ska vi göra ? gå o lägga oss hade inte varit fel ifall här hade funnits tre sängar med duntäcke. Men vad kan vi göra nu? INGENTING. bara sitta här och räkna minuterna den sista timmen.

Pratar om allt som har hänt i helgen. inte så mycket egentligen...M är ju inte här och kan delge sina tankar..tyvärr. så idag blev det inte så mycket snack om bröst, sexliv och plommon!  vi får helt enkelt vänta för jag kan tro att de kan bli mer imorn eller någon annan dag under veckan. 

Jag tror jag vill gå o dränka mig i en brunn, så får ni hissa upp mig i spannen sen. /johanna.

Nä för att inte tråka ut någon annan förutom vi själva så ska vi lägga ner nu och gå och leka geografi.

BYE BYE BEAUTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0