nu är det jul igen ?

Va de detta ?
vi har haft en helt grå vinter, snö kanske högst två dagra.
och så kommer det nu ??
det är mindre än en vecka tills jag fyller år och då snöar det ? nä det ska inte vara snö nu i mars.
December, januari och februari kan ha snö men inte mars.
Hagel, snö och slask. kul mars.
byt ut mars o december, ha Julafton i mars istället vi har ju mer snö nu än då!!
och ännu roligare är det eftrsom jag ska ut o träna om typ 30 minuter. guud va mysigt.
de betyder altså att jag måste dra på mej tre underbyxor, två poolo och tretton t-shirts. Två par tjockbyxor ch fyra strumpor. två tjocktröjor och en vindtröja. tre halsdukar, tre par vantar och mössor och öronmuffar. kanske inte bokstavligt men ändå... den träningn kommer bli bra. ..

nä nu ut o möt kyla för sen när jag kommer hem ska jag klunka varm choklad och försöka få tillbaka känseln i både fingrara o tår..

99 dagar kvar till studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0