nu har åren gått sen vi undrade - var ska vi sova inatt?

Z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z
Jag är så trött!jag vet inte om dte är på någon eller något speciellt utan bara helt slut.
Jag skulle helt klart bara kunna stänga ögonen här och somna, inga problem.
Så har det varit nu länge..trodde fan det var skolan men nu har jag haft lov så?! fast nä det är skolan som är orsaken, den gör ju så jag måste sova hela tiden men det har jag ju inte kunnat pålovet. har haft förmycket att göra. Sena nätter, ute o ränner, mys, kompisar...det enda jag egentligen borde ha gjort på lovet är det enda jag inte ens har unnat en minut. usch det kommer gå rakt åt helvetet!
Nä måste bara poängtera något väldigt sorgligt, detta är nästa sista dagen på mitt allra sista lov någonsin :(
Nä emn inte så, bara för det ska jag gå och lägga mej nu, sova riktigt gott (några minuter) för att sen va redigt på gång inför ikväll och ta vara på mina sista dagar!!

Och ingen påskmidda för mig idag. Nähä, vad ska jag nu äta?
För ikväll är det "varska vi sova inatt? - PERIKLES!
MER DANSBAND ÅT FOLKET
;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0