09.09

Måste ju nämna at nä nu har jag snart inga fötter kvar.
dom värker och dom värker och dom gör ont !
Men ja det var nästan värt det efter segern igår, hahahahahahaha, där fick ni era j*vla klagande j*vlar :P
måste bara säga det igen, mahahahaha !

Jaha dansträning idag inför balen, ahha hur fan kommer det gå, i klackar?
jo får se om jag o Tom en söverlever detta, haha.

Nä nu närmar det sig med stormsteg, fy vilken härlig känsla jag har !
men usch så sorgligt.... Nä jag vill inte tänka på det.
men ja får väl passa på att träffa er dom här sista dagarna, ja det ska vi för hur fan ska det annars bli?

Och för att poängtera så ska jag ha min sista Svenskalektion NÅGONSIN!
inget mer skrivande på någon jävla essä eller litteratur prov eller krönikor och inget mer RETORIK.
och det viktigaste inget mer EVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nä för att nu sluta här ska jag gå ut i solen och se om mina underbara vänner är där, förhoppningsvis ja :D
ID3B for life! hahahahaahaha A
:P

Kommentarer
Postat av: M

jag saknar er sa otroligt. men vill absolut inte har ifran!hoppas ni haft lika underbart de sista dagarna tillsammans som jag har haft har. :)
alskar dig

2008-05-30 @ 18:23:52
Postat av: M

jag saknar er sa otroligt. men vill absolut inte har ifran!hoppas ni haft lika underbart de sista dagarna tillsammans som jag har haft har. :)
alskar dig

2008-05-30 @ 18:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0