äntligen fredag

Vecka in och vecka ut, dg in och dag ut...minuterna bara hasar sig fram.
och så bara sitter man hela veckorna och väntar på att det ska bli helg, men nu är det iallafalll här :D
För det är fredag i blodet igen ! :D
Jaha men sen om mann tittar närmare ser man att de blir ännu en onödighelg som kommer ta slut innan den ens hinner börja.

Fast nu ska jag se det positivt,
Efter skolan idag blir det Mondo och äta gott, sen till Milan och äntligen få prova min BLKLÄNNING! :D
Ikväll kalas för syrran, drygt men får iaf träffa mina kusiner...sen blir det att åka och sova hos älskling-pälskling :)
Imorn är det morgonmys sen match mot BW90-nu jävlar (fan ta dej foten om du gysar dig), sen e de "hitta-på-något-med-agge-sanna-och-ellen-time" :D yäääääää
Sen har vi den där tråkiga söndagen där man egentligen bara borde sova för dte hinner man ju inte annars men då mååste jag PLUGGA :( NP i vekcan och mitt cp svenska prov, ge mej styrka att orka.

Hade jag fått en önskan hade det varit att få bort Eva från denna jord. Helt sjukt orättvist. hon har ju redan bestämt vad vi ska få för betyg redan innan förra sommarlovet hade slutat, jävla kärring e de lönt att vi är där isåfall??? ååååååååååååååååååååååååååååh :@

Men nu sitterjag o JOJO här och är allmänt glada, kommer dock försvinna snart när vi ska till vår jävla svenska men då gäller det för oss att leva i nuet :) och det tänker jag göra för jag trivs här med er !!!
<3

BYE BYE BEAUTY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska vinna imorgon =P

2008-05-16 @ 14:33:21
URL: http://ullizzzz.blogg.se/
Postat av: JOJO

eva är en gris.
PUSS!

2008-05-16 @ 21:16:46
URL: http://nudistpolka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0