balen here I come

En person, kan på bara  några få sekunder 
få allt att släppa, tårarna att rinna
och få en att känna sig helt värdelös! 
JAG HATAR DIG

Sen går man och sätter på sig sin mask
som för mig idag var min balklänning.
Åh jag älskade den, dne var perfekt och jag trivs verkligen i den.
jag är så glad att jag valde rosa vad ni än sagt.
Nu längtar jag jätte mycket till balen,
vill bara få hem den så jag kan få gå runt här hemma och njuta.
Snälla bli den 3 juni nu.
Jag hoppas att han gillar den också så han inte går bredvid mej och skäms, haha, men sånt får man ta.

Tack för era ord
dom värmer.
jag vet att jag inte ska bry mej men hon gör det inte lätt
 men med er vid min sida ska jag vinna !
jag blev jätte glad att NI tyckte om den.

Ha en trevlig fredag för nu ska jag gå och hosta upp mina lungor.
BYE BYE BEAUTY!

Kommentarer
Postat av: Johanna

du är vacker, en riktig skönhet. ME LIKE

2008-05-17 @ 01:26:13
URL: http://johannush.blogg.se
Postat av: ellen

ska vi hosta upp våra lungor tsm där bak?(:

2008-05-17 @ 10:50:42
URL: http://mittlivsomellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0