jag vill dansa

Helt sjuk känsla i kroppen idag.
Jag ville bara gå runt och dansa hela tiden.
På väd till och från bussen, ute med hunden på fältet, hemma ja t.o.m. på fotbollsplanen.
Så sjukt härligt.
Jag var glad idga när jag gick och tänkte på studenten!....hur jävla roligt vi kommer att ha det.
Flera timmars firande,  WIHOO!
Börjar med Balen och håller på ända till studenten och lite till .
Ja klart kommer jag böla som en barnunge men skit samma det kommer iaf vara glädjetårar :)
för ja jag är säker på att gråta - jag grät ju när Du höll ditt tal till din mamma, så JA jag kommer att gråta :P
Men usch, 3 års gammal vännerkrets, försvinn inte,
NEJ detta kommer inte ta slut för detta är bara början på en lång och fantastisk vänskap! !!! (det ska jag se till)

Åh ge mej fler såna dagar, det var så roooligt !
kunde jag äntligen må bättre på länge, äntligen.
Nä måste bara nämna det igen, jag var glad idag och jag kunde inte sluta dansa. :D
imorn ska jag köra samma, sätta i plopparna i öronen och låta hela kroppen skena iväg .
<3
Men god natt nu ska jag gå op sova och drömma mardrömmar om mitt livs värsta prov imorn - mitt svenska prov: Litteraturhistoria, DÖÖÖÖÖÖ, kommer gå åt helvete men ja vad bryr jag mej om det när jag nu är så glad ? :)

Orkar inte vara sjuk längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0