snart är allt över

Jaha då var man här?
ungeär 18 skoldagar kvar och bara tre veckor kvar.
Jaha är detta allt?
allt man har kämpat för och upplevt är nu över?
nä jag vill inte ens tänka på det, jag försöker att bortse från det men ändå är det där hela tiden.
visst är man glad över att det snart är över, eller jätte glad. men samtidigt vafan :(
ok vi har bal framför oss, ska bli en kväll vi ALDRIG glömmer.
Vi har själva studenten framför oss och det ska bli en UPPLEVELSE!
Sen har man ju alltid det dillemat; festa satan på studenten med dina bästa vänner göra ALLT, fira festa gråta skratta, sen vaknar man upp dagen efter med en sjuhelvetes baksmälla och är arbetslös.
Är det det jag har atts e fram emot?
Isåfall stannar jag hellre här vi är nu och trivs!!!

Nä, ok 3 år som har avrit så underbara, Tack så jätte mkt, jag kommer iallafall inte att glömma, Vår bästa tid är nu!!
För vi är Sp-eliten och det är vi stolta över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0