20 dagar kvar

20 dagar kvar,
det är bara 20 dagar kvar.
jag fattar nog inte riktigt det. det komer gå sjukt fort :O 
Visst nu börjar jag känna mig nervös.
men det värsta är all ångest jag har för att jag inte hinner göra allt jag vill hinna med.
Jag måste ju va så mycket jag kan med alla mina kompisar för sen kommer jag va helt ensam..
Och sen e det allt annat också, jag förstår nog inte hur långt bort jag ska o hur änge de egentligen är,
sitter med packningslista just nu, haha, det är ju inte precis som att jag kan glömma något  :S

På tal om något helt annat är jag skit trött.
efter en helg med inte så mycket sömn :P så va det filmkväll igår, dock somnade jag vid halv 2 men va dö trött men Rille somna ännu tidoigare :P haha stackaren skulle upp o jobba tidigt :P
Men ska nämnas att jag skulle upp kl 8 för att gå hem och göra mig i ordning för att åka in till Mtilda i stan och gå på Universitetet .....
Så ja rätt sliten nu, ska väl gå o lägga mej och börja gråta över min resa för de e rätt sorgligt faktiskt.
Kommer gråta så det inte kommer finnas mer vätska inom mig den 28 november för då e de avskedsfest, usch dit längtar jag inte..

Kommentarer
Postat av: sandra

Du kommer att vara så brun när du kommer hem och du kommer få underbara kompisar där , bara du inte glömmer oss. Tårar kommer fällas den 28:e <2

2008-11-11 @ 21:16:55
URL: http://sandradanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0