nu är det nära :)

Nu känns det väligt nära.
Visum och allt klat idag nu är det bara biljetten kvar sen bär det av.
Visst jag är skiit glad men nu börjar jag bli nervös, innan har de bara varit en dröm nu känns det att det nog kommer bli verklighet.
Är iallafall glad att någon är glad för min skull. Visst jag känner också nu mej lite lessen, det kommer INTE bli lätt.
verkligen INTE att vara borta från er men jag känner verkligen att jag måste göra detta, göra detta för mig själv.
Kalla mig självisk men jag gör inte detta för att vara taskig det vet ni.
Jag kommer ju alltid tillbaka hoppas bara att alla finns kvar bnär jag gör det.
jaha men mycket att planera nu. Packa, köpa allt jag måste ha med mig, ta fram alla sommarkläderna igen
fick veta att det typ är 30grader där nu på sommaren och sen sjunker det till 20grader på vintern men jag tror jag klarar mej då också ;)
Jag kommer hålla kontakten det kan jag lova. Och jag är iallafalll hemma om ett år :)
då lovar jag att det blir fest för då ska jag fira min 20årsdag eftersom jag missar den när jag är där nere :( ;P

BYE BYE BEAUTY!

Kommentarer
Postat av: sandra

var ska du :( ?

2008-11-06 @ 15:17:51
URL: http://sandradanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0