snaaaaaaart

Nu är det klart :D
Biljett fixad allt fixad, den 1 december bär det av :D
Men det är sjukt hemskt egentligen, jag e skiiiit glad men jag sitter hemma och gråter varje dag..
..det är ju så mycket jag inte kommer hinna med!
det är bara tre veckor kvar på måndag!!?!
Hur ska jag hinna med allt för att jag sen ska kunna klara mej i flera månader?
Jag vet inte.
Jag vet att jag är jätte glad men allt kommer bara bli s svårt att säga hej då till.
Kommer sakna er så jävla mycket. D betyder jätte mycket att ni finns där och stöttar mig. och jag kommer ju sakna er varje dag. ja vet att det är mitt eget fel men det är även jag som kommer bli helt ensam.
Ok tre veckor kvar, hjälp mig att göra om till dom bästa!!
<3

Down-Under here I come<3

Kommentarer
Postat av: sandra

Kommer sakna dig som fan :( Hoppas du håller kontakten ändå <33

2008-11-08 @ 14:35:17
URL: http://sandradanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0