trodde inte det skulle va såhär svårt :(

Usch detta är så svårt.
Var och sa hej då till min gammel mormor igår, det var så himla svårt. Kommer saka henne så himla mycket! Hon är så underbar och världens bästa mormor, allt med henne är såå underbat. Jag har världens bästa gammelmormor<3<3 :'( kommer sakna dig. Lova att finnas här för mig när jag kommer hem!
På kvällen kom Carro Katten och sa hej då, usch det va lika svårt. Och jag fick fantastiska presenter kommer ha dom nära hjärtat hela resan. Usch det var också svårt, trodde inte det skulle vara så svårt. Alltid Katten&råttan<3 Kommer sakna dej med för vi ha blivit så bra vänner nu på senaste tiden, kommer aldrig glömma allt med dig<3
Kul att man sen öpnar dörren hos Sanna och det första man får höra är "Jag hatar dig" :P  vet att du inte menade så och jag känner samma för mig. Och jag klarar inte att se er gråta, jag mår så dåligt,jag kan ju inte låta bli att gråta. (och ja som inte ens är bra på att gråta. Jag är så himla glad för all tid jag får med er nu ni förstår nte hur ördefull den är. Vill aldrig g hem!  jag trodde faktiskt inte det skulle vara såhär svårt. jag kommer aldrig klara fredagkväll, nästan bud på att strunta i den :'( kommer ju gråta som aldrig förr. Men kom ihåg jag är er ängel och jag kommer alltid finnas där hos er <3 Usch ta mig härifrån, jag kommer ju aldrig stå ut där nere men jag måste. förlåt men jag gör detta för mig själv. Förlåt me jag kommr ALDRIG , ALDRIG glömma er eller på något sätt. hoppas bara att ni finns kvar när jag kommer hem och att all är som vanligt, även m extrema saker har hänt ;)
<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kommer att sakna dig ännu mer, vännen! :) Du kommer få en fantastisk resa! Älskar dig! <3

2008-11-26 @ 20:47:01
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: sandra

Nej det blev ju inte det :( kommer sakna dig grymt mkt <3

2008-12-01 @ 00:14:19
URL: http://sandradanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0