två helger kvar..

Ställer man en fråga? DÅ HAR MAN EN BAKTANKE!!
man frågar inte något utan att undra , NÄÄÄ, skärp dig säg.
Varöfr egentligen ? det kvittar ju. eller vill du bara "glänsa"? åh blir arg vill veta varför!!

Jaha men nu är en helg till över, bara två helger kvar nu :S usch så mycket jag måste hinna med ju !!
Men fredagen va skit rolig!! DANSA TILL CALCUTTA I KÖKET - SJUUUKT ROLIGT! sen spelade jag och ellen spel med lina och David. haha. David va skit rolig! hoppas inte vi skrämde bort han bara :S :P
Kalas för Kusinen igår, trevligt och träffa er och jag kommer sakna er jätte mycket :(


Idag söndag träffade jag iallafall Johanna och tog en fika. Mys mys mys, jätte glad att du hörde av dig och ville träffa mig. Måste träffas nu innan jag åker ju, och jag kommer sakna dej med!
Så himla skönt att bara sitta ner och prata, shiiit va vi är trötta på killar ;D
haha ja jag e de iallafall, skönt att slippa det nu iallafall, jag måste gå vidare</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0