25 oktober

Alkohol och längtan - den värsta kombintionen någonsin!
Lagfest med herr och damlaget, riktigt trevligt med alla.
blev inte riktigt som man hade tänkt sig kanske..
men där va mkt andra saker som blev bra.
Blev nog lite väl mycket, nu har jag lärt mig gränsen iallfall.
Inte mitt fel för jag visste faktiskt inte vad jag gjorde men varför mår jag så dåligt?
ångest?
Men en trevlig kväll med mina trevliga lagkamrater nä kunde inte blitt bättre
drar vidare till sanna och agge, alltid trevligt med det fiolket!
Man lär av sina misstag ;)
Tack allihopa för kvällen igår, kort men effektiv ;)

Kommentarer
Postat av: ullizz

2008-10-27 @ 10:21:47
Postat av: ulliz

Haha blev fel innan. Va en kul kväll lotta :)får vi göra om...

2008-10-27 @ 10:22:37
URL: http://ullizzzz.blogg.se/
Postat av: Johanna

träffade du "han" ?

2008-10-28 @ 22:49:41
URL: http://johannush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0