Böfhus

Var och åt på Jensens Böfhus igår med Carro, Ellen oh Matilda :) mycket trevligt. Jag
älskar att ha pengar nu så man kan gå ut och unna sig något riktigt gott
!! Det har blivit
mycket sånt här på senaste tiden, speciellt med dessa underbara människor :) Tack
så jätte mycket för detta var precis vad jag behövde denna veckan. Först börja med en
 nachotallrik som va lite kladdig, sen tod jag o ellen en Bearnaiseryggbiff-MUMS! sen
 till slut fick vi ju avsluta med en glassbuffé där vi årt så mycket vi orkade :)
Men denna
middagen bjöd på några överaskningar: herregud ellen åt inte upp sin EGEN mat ens.
vanligtvis brukar hon ju snylta lite på carros tallrik men denna gången var det andra bullar.
 länge sen jag blev så paff, undra om hon är sjuk eller vad det är.  Men det slutade inte
där, när vi var inne på efterrätten så åt hon INTE upp min chokladmos...någonting :P¨
 shiit nu börjar jag bli rädd :P
men skämtosido så blev det en lyckad kväll med mina vänner ! <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

En BANANsplitt tack! Hahaha! :)

2008-11-02 @ 17:22:08
URL: http://lillacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0