down-under

Jag vill jag vill jag vill, vill bara bort.
Jag tror verkligen jag behöver det.
Jag ska bort. Down-under here I come. Det känns verkligen nu som att det kommer bli av. Snart :)
Men visst säger de emot, kommer sakna alla jätte mycket.
Lillasyster lillasyster gråt inte du kommer ju ner och hälsar på mig.
Fast visst är jag ledsen..kommer vara helt ensam på min 20årsdag.
kommer missa mycket, men jag tar igen det när jag kommer hem ;)
så välkomna att komma ner dne 9 mars 2009 ;)
Åh jag känner det i hela kroppen, jag vill dit NU.
värme sol snygga hunkar.. jag bangar inte för en sekund :) !!!
Hata mig inte men jag måste göra något för min egen skull. jag behöver må bra just nu.
Måste bort och bara vara för mig själv, bara trivas med mig .
Nä nu ska jag f'n ta mej fixa allt. jag ska dit nu. förlåt mn jag vill verkligen detta!
ååååh australien - GE MEJ!


Kommentarer
Postat av: ulliz

kommer sakna dig jättemycket...

2008-10-30 @ 09:54:44
URL: http://ullizzzz.blogg.se/
Postat av: Jenny

NÄR ÅKER DU ???

2008-10-30 @ 17:28:18
URL: http://martiinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0