glada barnasinne

Va och hälsade på på dagis. alltid lika kul för hur äckliga barn är så är dom så underbart söta.
haha dom undrade om jag åt barn . hahahaha, åh ge mej.
jag satt och undrade om vi var likadana,
 --> verkligen hela tiden "frölen hjälp mig, gör de....!"
haha nä jag kan aldrig tro att vi var lika små när vi va så små :P
jag tänkte på allt skit vi gjorde och vi va fan inte äldre än 5 iallafall, herregud, vi klättrade upp på tankar som måste ha varit minst dubbelt så höga som vi... vi åt blad som man inte fick för dom var giftiga. vi gjorde allt möjligt sorts skit. haha. och det roligaste var att min dagisfröken kom ihåg allt det.
va faktiskt trevligt att få träffa henne igen och nu vill jag verkligen iväg och passa ungar för innerstinne är dom ju underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0