saknad

Jag har typ all tid i världen nu. Ingen skola., när jobbet slutar har ja INGENTING efter. inga läxor, haha, bara tv tittande typ. Men fan va jag är besviken på mig själv. Varför tar jag inte tag i tiden och träffar er ? för jag saknar er jätte mycket, jag saknar vår tid och vill ju inte förlora allt det. jag märker nu hur mycket jag har saknat er, hur mycket jag har saknat allt och hur mycket jag tog förgivet när vi sågs varje dag innan i tre år. Vill tillbaka!

Underbar fika idag. Fick äntligen träffa malin och Johanna och fick en underbar fika med do. shit tiden gick skiit fort och det var så himla trevligt. Pratade gamla minnen från skolan, allt vi kunde skratta ÅT, ja vi har varit med om sjukt härliga saker genom våra år. har saknat er enormt.. får inte gå s¨å lång tid det är juu sorgligt. fast nu åker Jojo snart men vi finns kvar och vi ska träffas snart :) :)
TACK NI TVÅ FÖR ATT NI GJORDE MIN ONSDAG TILL EN JÄTTE BRA KVÄLL.
jag vill tillbaka till den dagen, alla dagar men DEN var den bästa med er!

Kommentarer
Postat av: T r e t t i o n i o

<3 <3

2008-11-02 @ 11:49:44
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0