vilken fredag !

Firade Katte eller Carro-liten, vilket man föredrar att kalla henne :) Hon fyllde år så det blev middag på en Italienskrestaurang med den sämsta servitören någonsin. OTREVLIG till tusen !
Sen skulle vi ut och allt, men de blev inte riktigt som vi hoppades,
vi kan ju inte hjälpa att vi är lite för unga, eller yngre än er andra sorry :P

Så jag, E och M drog till Lund där Örat hjälpte ooss att få dne perfekta kvällen. Vi drog med henne och hennes kompisar till Helsingkrona Nation. :D det var så jävla roligt där, har aldrig varit på ne nation innan så de va skiit kul. och massa nya människor några man kände faktiskt - ni är ju inte kloka :P sen det bästa med allt var nästan att de var bara 90-tals musik. så jäääävla roligt. länge sen jag dansade till "Callcutta", faaan va roligt jag hade !!! Ja dom andra hade iallafall roligt för där va ju UVljus och allt så mitt blonda hår blev helt grönt eller vad de nu blev . :P haha alltid lika kul att få andra att skratta ;P Bästa kvällen på länge, tack för den :d :D alltid lika kul med er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0