då har man fredag i blodet igen

Jag orkar inte mer. jag tycker inte om mitt jobb, jag bara skadar mej o allt skit..nä..men ja d ee ju postlådornas fel.
vad e d emed alla konstiga familjer? va fan ska ni ha så "speciella" brevlådor för? det är ju för fan ingen som nes kollar på brevlådan till huset. de e ju ingen som gr och tänker, "oj vilken häftig brevlåda, den familjne e nog rik eller cool eller va fan som helst", fatta det. ni gör det bara jobbigare för MEJ! så då får ni skylla er sjäva ifall er post är ihopknycklad ellar vafan som helat, hahaha. va vanliga svensson familjer och ha en vanlig fyrkantig bravlåda i plast!, snälla.

Ett råd, lyssna på 102.6 varje fredag klockan 18.00 för då vet man att helgen börjar!!!! :D

Bio med Lejonet, Manhattan, Tjuren och Katten (sara, matilda, ellen och Carro)
började med en riktig god midda, älskar att äta på restaurang och jag ÄLSKAR att ha pengar på kortet så jag kan unna mej lite då och då , sen blev dte bio. Patrik 1,5 den va riktigt rolig, haha me jag och sara hade lite prblem att kolla lite då och då, hahaha. nä men värd och se!!
Here you come again
Just when Im about to make it work without you
You waltz right in the door
Just like you done before

match å lördag, vilken hatmatch och jag e laddad dom ska neeer :P


Kommentarer
Postat av: Caroline

Bearnaisesåsen var mumsig! :)

Himla mysigt igår!

Katt & Råtta <3

2008-09-27 @ 20:55:27
URL: http://lillacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0