haha vilken härlig vinst

vilken jävla härlig helg.
som sagt bio i fredes sen blev det bara bättre! Match igår (lördsg) mot serieledarna Stehag, va så jävla laddad inför dne matchen och det var alla andra också märktes för fy fan va bra vi va o va bra vi spela :) 1-1 blev matchen fats tycker va va vörda segern men vi fördärva iallafall deras vinst seie, hahahha där fick ni och nu fick ni se att vi e lika bra som ni!!!! jag e en stolt kapten. haha men de roligaste var ändå när Carro skriker allt hon kan " Kom igen tjejer och visa Löberöd", ahha vilken match va du på :P KVALET HERE WE COME!!
Lödagen fortsatte med att jag och matilda skulle baka hemmagjorda pizzor, allt va så olanerat o allt vi visste vad vi skuell ha på dom o sen va de bara att baka, men tror vi gjorde ngt fel för shit va degig degen var :P hahah. men  de fixa vi ju tillslut och dom blev RIIIKTIGT LYCKADE! :D äntligen fick vi våra hemmagjorda pixxor och det lovar jag att  de kommer bli fler gånger !!!! juum juum
 
Det är mitt gäng de :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ha ha! Jag skulle ju skrika något annat! Men det blev lixom fel! :) Kom igen tjejer och visa lite hjärta som vi hade mot Löberöd! :) Men det blev ju för långt! ha ha! Du, heter det riggbiff eller rygbiff? :) puss puss <3

2008-09-28 @ 21:49:58
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: Elise

Grattis till er

och snygge blogg =D

2008-09-30 @ 17:52:57
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0