måndag hela veckan

tycker du jag ser hemsk ut ska du se henne.     haha
tillbaka på jobber fter en vecka där man legat nerbäddad,
inlåst och ensam och bara slappat framför tv:en,
låter inte helt fel egentligen pecis vad jag behövde... 
märkt för livet ? hoppas jag verkligen inte, jag vil inte va rädd, jag är inte rädd..
inte nä de inte va ditt fel. det var mitt eget fel!
förlåt.

 de e ju så man blir deprimerad. de e mörkt när man åker till jobbet poch dt börjar mörkna när man åker hem. höstmörkret är här och sommaren försvinner, eller de gjorde dne för länge sen förresten. inga fler kvällar nre vid vattne och kolla solnedgången i läta sommarkläder nu blir det istället att sitta framför brasan med tv filtar virade runt sig och en kopp varmchoklad i handen. visst visst låter hel mysigt men jag gillar nog sommaren mer.. men ja sommaren blev ju ändå inte som jag hade tänkt mej så får se vad hösten blir.

Kommentarer
Postat av: sandra

Fin sida :D <3

2008-09-22 @ 22:42:57
URL: http://sandradanielsson.blogg
Postat av: Johanna

vi får ha fler tjejkvällar nu när den tråkiga vintern kommer! <3

2008-09-23 @ 08:06:51
URL: http://johannush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0