ljug människa ljug

varför e de så mycket snack om att man ska va ärlig hela tiden.
okej visst de ska man väl men för att ge ett råd, för att få det mest ärliga svaret man kan så ska man fråga en liten unge för dom ljuger aldrig :P
jag blev nog dissad av den yngsta jag någonsin kommer bli tror jag.
det var en liten knatte som stod och tittade på mig när vi tränade och helt plötsligt sa han bara till mig "va ful du är!"
tack för den Du. så nä där hade jag hellre frågat ngn annan för i vissa lägen tycker jag att de e bättre att ljuga :P :)



haha, vad e de som får personer att bara gå fram och prata med ngn vilt främmande människa som inte ens verkar intresserad av att prata :P
helt sjukt, dne äckligaste mannen kom fram till mig idag när jag jobba..
: hälsa trevligt och så men jag va inte särskilt intresserad av att prata med han. ..sen får han plötsligt för sig att berätta en historia eller vad dte nu va han gjorde :P
"det var en gång en kille som gick fram till en tjej och fråga om hon tyckte kärleken är fri, nä svarar tjejen, okej vad kostar din kärlek då?" asså helt ärligt hur fick han för sig att gå fram och säga de bara, nä jag stack där ifrån fort sm fan sen :P hahahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0