8 manaders vantan!!

jag har nog inte fattat det an. HON AR HAR!!
antligen!! igar stod jag pa flygplatsen for andra gangen och vantade.
det ar sjalvmord att vaar dar for tidigt och behova vanta. Tararna rinner ju redan innan dom kommer ut :P
Men det var en valdigt harlig kansla att kasta sig i hennes armar.
Hon var sig lik :)
Vi spela fotboll med banrnen och kan saga er att dom alskar Matilda :) ahha.
Tyvarr fick jag tvinga med matilda tll min traning dar hon satt valdigt trott och frusen :P stackars liten.
sen hem och ligga och prata, nagot jag har saknat valdigt mycket. Kandes sa annorlunda.
jag vaknade nog 5 ganger under natten, tror det ar for att jag absolut inte ar van att ha angon annan i rummet
men vaknade med ett leende pa lapparna nar jag sag henne ligga dar pa morgonen.
Matilda sov som en stock och det var ju bra for henne for idag ska vi borja min packning...
haha maste erkanna at jag har INGEN ANING om hur jag ska fa plats med allting :P inte matilda heller.
men men pa angot satt ska vi nog fa ner allt, onska oss lycka till :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mysigt! Ha nu 4 underbara månader tillsammans för sen är det dags att komma hem och dela med er till oss andra! :)

Puss på er båda! <3

2009-08-06 @ 15:44:11
URL: http://lillacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0