BackPacker livet!

Som sagt vi hade 3 dagar i Mission Beach som var en perfekt mjukstart pa det hela. Ett litet mysigt hostel bara 50 meter fran stranden och trevlig personal. Manga mysiga pratstunder/kvallar har vi haft pa stranden :) Men det ar dyrare an vad vi nansin trodde det skulle vara..usch detta kommer bli jobbigt. Men som sagt det galler att leva billigt och bra. Vi ar ute och motionerar varje dag ( och jag har sa otroligt ont i mina vader efter att ha sprungit pa stranden nu, vad ar det egentligen??) sa nar vi kommer hem kommer vi vara bruna och smala. Sen har vi kommit pa det absolut basta sattet att leva, just nu lever vi pa 3 kronors soppa, pasta, vitt brod och ol :P haha, vilken livsstil men det passar oss.

Nu ar vi i Townsvill, sa far se hur vi kommer klara oss har. Ska stanna har i 4 dagar sen beger vi oss vidare men vart berattar jag inte an :P :) far bli overaskning.

MItt storsta problem, HATAR att packa. jag kommer helt arligt fa kasta bort nagonting pa varje stalle :( aj aj aj mina axlar!
Sa till alla som nagonsin ska resa bort, ett litet tips : lagga fram alt du akn tanka dej att ha med dig  OCH SEN TAR DU BORT HALFTEN!!! men okej jag har anledning. jag bar faktiskt runt pa ett helt ars liv!!

Hej hej sa lange, glom ej att ga in pa matildas blogg dar hon har lagt in lite bilder fran Mission Beach :)

Kommentarer
Postat av: diDdE

Lotta lilla .. fler bilder vill vi se :oo

2009-08-27 @ 08:57:00
Postat av: Anonym

Låter jättetrevligt synd man missade att backpacka när man själv var liten. Men man klarar sig rätt länge på att dricka så drick rejält!!!! Kram Majsan

2009-08-30 @ 17:01:45
Postat av: Anonym

Låter jättetrevligt synda att man missa backpacka när man själv var liten. Dricka är bra så drick mycket!!!!!!!!!!!!! Kram Majsan

2009-08-30 @ 17:03:27
Postat av: mormor

har äntligen fått ny dator och kontakt med din sida härligt att se dig(er) hör av mig på telefon. Njut riktigt av livet!!!!

2009-08-31 @ 21:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0