BackPackers !!!!!!!!

jaha nu lever vi livet for fullt som backpackers. matilda har varit har i en vecka imorgon och i sondes "flyttade vi ut" fran familjen Boicos sa nu lever vi med ryggsackar pa ryggen. Eller inte riktigt an kanske , fick lov att bo gratis hos min lagkapten och det tackade vi ju inte nej till, gor allt for att tjana in pangar. Hur gick det nu i sondes da? Jo packningsdag kallar vi den dagen. Som jag kampade, matilda satt mest och sa att "det far du inte plats med! Hur mycket skit har du egentligen med dig ner hit? INTE MER SKOOOR!!!" haha na men hon var valdigt hjalpsam. jag blev overlycklig nar jag lyckades fa ner alla mina saker i min stora backpack och en sidovaska (alla fotbollsgrejer i en annan men det slanger jag om tva veckor!!) sa allt var frid och frojd fram tills vi skulle lyfta upp och ga med allt. HAR ALDRIG HAFT SA ONT I AXLAR OCH RYGG!! sa tyvarr maste jag borja om igen och plocka ut sabnt jag inte behover och sen skicka ner det till Sydney... men men sant e livet. Nu ar iallafall jag och matilda inne i cairns och jag visar henne runt och igar hade vi EN HEL DAG pa stranen :) saaa skont. och ingen kan klaga FOR DET AR DETTA VI GOR! Nu ar vi backpackers, kan faktiskt inte vanta det ar en speciell kansla och jag tror att detta ska bli skiit bra!
Nu ska vi ut i solen igen och ga och ata tror jag.
Hors snart igen tror jag, ha det bra alla ni som snart borjar skolan och jobbet for nu ar sommarlovet ar slut och mitt och matildas har precis borjat :D
(bilder kommer nagon gang :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0