en hel vecka med soooooooool och lite brak

Hej hopp gummi snopp :P
Nu ska vi skryta lite for vi har haft sol och over 30 grader i 4 dagar nu
sa det har varit bad och sol varje dag, har fatt vara komentarer men det skiter vi i for det ar detta vi svenskar gor!! Vi ligger och solar. Bruna ar vi redan, juum juum det gillar vi.

Igar kom dock dagen! BRAAAAAK!!
tydligen sjunger jag fult, dansar hemskt... men matilda pratar fult och mobbas mycket. men sen maste ju tillaggas att vi har valdigt roligt nar vi brakar! Sa fran och med nu pratar vi bara med varandra genom oss sjalva :P Na detta ska nog ga bra, tank det ar bara 4 manader vi maste sta ut ;) ahhahaha
maste tillaggas att jag gillar inte lillasyster joghansson heller for tydligen haller hon med stora-hogtalande-matilda :P

Men vi har haft flera otroligt roliga dagar, Tillochmed matilda kan erkanna nu att man inte kan lata bli att shoppa. har varit duktigsa och sparar vara pengar men ibland maste man ;)
Sa har kommer lite av vara bilder fran vara forsta dagar, och fler kommer det bli :)

Sa har mysigt hade jag och pojkarna de sista dagarna :)
Sa har mycket hade jag att packa :P
Sa har kul hade vi pa lagfest :)
Antligen stranden, kan lova vi ar brunare an vad det ser ut har!! detta ar forsta dagen ;P
Mys promenad pa stranden pa kvallen :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, Lotta! Du och jag till Norge! LÄTT!

Saknar dig med, vännen! <3

2009-08-14 @ 14:58:25
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: josefin

hahahaha, i know you love me ;)

2009-08-14 @ 22:13:20
Postat av: Elise

det är ju runt mina 35 grader :D

nu ska jag hålla i min bränna tills ni kommer hem ;)

2009-08-26 @ 22:38:03
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0