Humana-humana-humana..

Humana-humana-humana, draggel draggel draggel..
Var och kolla herrarnas match igar.
HERREGUD!! Lee, maste vara skankt fran gudarna.
Noterar vad matilda sa, "han ar filmstjarne-snygg" och det ar han verkligen! han ar olagligt snygg!
hade berattat for matilda om honom och hon hade HOGA forvantningar men som sagt hon blev inte besviken!!
han ar sa snygg sa det gor ont!! och nar han tog av sig trojan, ja jag kunde grata sa lycklig jag var ;P ahah. det ar det basta med lagen har nere, alltid efter matcherna da aker trojorna av.. och det gillar vi. HUMANA!!
Na men helt sant han ar verkligen den snyggaste pa denna planet! For honom hade jag sjalvklart stannat har nere i all oandlighet!
Sa pa lordag blir det min sista match att aka och kolla pa och fa se honom for sista gangen, japp det gor ont men sant e livet!
JAG AR KAR!!!

Kommentarer
Postat av: Angelika

VAD SA DU? :O

2009-08-17 @ 21:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0