en vecka i verkligheten

Torsdagmorgon och för en vecka sen vaknade jag upp första gången i min egen säng på väldigt länge.
och vilken vecka det har varit. Har faktiskt inte haft s svårt att sätta mig in och s. Har fått mig lite jobb, hunnit allt jag har velat hinna med.
Men igår gick det för långt!! ska ut och köra och går utanför dörren och det är 0 gradigt!! nä nu får det ge sig - alldelles för kallt. hur ska jag kunna överleva detta är jag hade värmebölja ca en vecka tidigare?!
Ja nu väntar en trevlig helg med jobb och vänner. detta ska nog bli bra :)
 Bilder gör att vi kommer tillbaka till den underbara tiden så nu när jag sitter här och fryser tänker jag på vårat äventyr ute i vildmarken där det var 40 grader, snacka om skillnad mot sverige :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0