nara doden upplevelse

Tank att du gar in i ett morkt rum
pavag att precis tanda lampan i taket
du kanner nagot slingra pa din fot
tand lampan och du ser en orm slingra sig in under din sko pa golvet!!
Da har du min sondagkvall.
har aldrig blivit sa radd, jag lovar att jag hoppade tva meter till min sang upp med benen och skreeeeek. haha. jag var i chocktislstand. visste inte om jag skulle skratta eller grata sa det blev lite mitt i mellen..
men vi fick ut den tillslut och det var bara en bebis (och den ar ju inte farlig som Jasper sagre) MEN DET VISSTE JU INTE JAG NAR JAG KANDE DEN PA MIN FOT!!! :P
Hur har den kommit in i mitt rum? Varfor just mitt rum?
Man ska faktiskt inte behova vara radd for att ta varje steg i sitt eget rum. jag tycker inte om det har.


Kommentarer
Postat av: sassa

Fyfan, lider med dig, jag hade bölat som in satan . <3

2009-02-03 @ 07:39:30
URL: http://sandradanielsson.devote.se
Postat av: Caroline

Stackars Lotta! Fy fan! Jag hade dött på momangen! :) Puss <3

2009-02-03 @ 08:00:17
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: Angelika

USCH fyyfaaaan, jag hade dött!! Vad var de för orm :S?

2009-02-03 @ 18:24:54
Postat av: mormor

Fy hundan jag hade tuppat av. vill berätta att jag har problem med mail skriver så fort det är fixat.kramar!!

2009-02-04 @ 17:03:04
Postat av: Majsan

Usch, jag vet inte heller om man ska skratta eller gråta. Men garanterat hade tårarna trillat på kinden. Du blir riktigt modig av att vara där. Kram Majsan

2009-02-08 @ 16:39:09
Postat av: Elise

Lotta hur är det borta i Australien? =)

har hört en massa hemskheter på nyheterna. inget ni har drabbats av? :S



usch fy vad hemskt. ormar blääää

pussar

2009-02-08 @ 19:39:51
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0