Don't stop me now

vilken kansla, vilken lycka, vilken bra kvall det blev.
Fick ett samtal igarkvall som lyster up den morka natten , dock inte dagarna for nu har solen anlant igen och vi har over 30 grader dagligen vilket resulterar i stranden flera dagar i veckan :)
Frida is in Au!!!!
Det var sa skont att fa prata med nagon som ar i nastan samma situation, langt langt bort fran alla dar hemma.
Allt vi pratade om, berattade, skrattade at - vilka harliga minuter. OCH FLER SKA DET BLI!
for nu ar det bestammt, biljett bokad, planer nastan bestamda, folk pa plasts = Brisbane here I come den 5 mars!!
basta 20arspresenten jag kunde fatt nu nar jag ar har nere. TAack tack <3
4 dagar att antligen fa loite sallskap jag langtar sa och for att gora dte lite spannande, bara tva veckor kvar!!!!!!!!!!
kan  inte sluta le for nu vet jg att jag har annat framfor mej, annat myket battre :):)

mne nu far det vara nog for nu ar det for varmt for att sitta har, ca 33 grader sa ska nog ta bilen och kora ner till stranden for man kan antligen bada dar. jag har haft ett helvete nu i typ en manafd nar man inte kunnat bada tackvare alla dom j*vla maneterna. Damn all you jellyfish!!! men nu antligen och ingan kan ta mig dar ifran, det ar sahar jag vill ha det !!

det blir vad man gor det till. eftersom jag har ungar som springer ut o in utan skor varje sekund dom  ar hemma maste jag typ damsuga varranan dag.. verkligen det varsta jag visste innan. men Allt blir vad man gor det till. In med horlurarna i oronen pa med Queen - Don't stop me now, da gar det vilt till och deet blir roligare direkt. haha tur att vi inte har grannar narmre an typ 50 meter... :P :)

:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0