R.I.P

Usch detta ar ingen rolig tid.
Man ser varje dag pa tv, blir hela tiden paminnd om forre helgens dodsbrander i Victoria.
Kanner sig sa dum som klagar pa allt regn vi har har uppe nu nar man vet hur hemskt de har det dar nere..
Okej jag ar glad som inte har nagon dar nere att vara orolig for, men det racker med att min familj har redan har forlorat tva vanner till familjen :(
och kan inte lata bli att fa tarar i ogonen nar de hade minnesstund igar och visade bilder pa alla dem som har dott.
Kanns overkligt att det ar i samma land som jag ar nu..kanns inte som det ar verkligt.
Hur hade det varit om jag hade hamnat dar nere istallet for har i QLD?? Jag ar verkligen glad att jag hamnade har, tack och lov!

Dagarna gar sakta framat. ser ungefar likadana ut allihopa kanns det som..
Men jag har iallafall en egen liten komiker som man kan lyssna pa for han haller inte tyst.
James Papa Boicos snalla vax inte upp du ar ju sa sot nu, stanna har. Han e sa smart o pratar som att han vore vuxen, hahah. gar inte att forklara hur mycket noje du ger en nar du ar pa gott humor. Kommer sakna din lilla rost! JAAAACKIIIII ;D


3 veckor tills jag ar 20 :D
2 veckor och nagra dagar till BRISBANE :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0