The Ultimate Party, Cairns

Vilken kvall. Underbar kvall. Roligaste kvallen hittills. Antligen utgang och det blev med mina trevliga lagkompisar. tro det eller ej men JAG HAR VANNER!! Det belv den roliaste kvallen med mycket skratt onda fotter! Sjalvklart vet inte alla vad The Ultyimate party ar och dte ar inget jag hittar pa. Lyssna och lar for i Cairns vet de hur man festar! for 50 kr (svenska da) kom man in p[ 5 olika klubbar stannade ungefar 1 och en halv timme  pa varje stalle och mellan varje stalle fick vi aka partybuss, the big, famous, bright red Double Decker Party Bus !!! ar typ en san turistbuss sa man sitter uppe pa taket och skriker och har kul! shit vill gora det igen. Forfest hos amanda sen in till festen dar det var ca 100 pers :) . Forsta stallet ,the Gilligans, det var dar allting borjade. haha de hade ratt roliga ideer. nar man kom in fick man en farg ifall du va singel eller upptagen, kul att jag va typ dne anda singeln av dom jag var dar med :P sen fick man en mutter att springarunt att leta efter killen som den skulle passa till, det var pa det sattet jag traffade min nya kara van, Kanadensaren Danny. dock hade ingen va oss turen att hitta var matcning aven fast vi sprang runt till alla olika manniskor. haha. Vi fick grillat for att inte drinkarna skulle ga for snabbt upp i huvudet, lite livemusik och drickandet borjade.  Lekar dar man kunde vinna priser, vet inte hur dte gick till men jag lyckades missa varje gang de letade folk till lekarna men de va kul att bara titta pa. forsta var att ett tuggummi genom en killes byxor och sen tugga och lyckas smalla en bubbla vilket inte var sa latt tydligen nar alla star och tittar och skrattar at dej. Andra klubben, Shennanigans, var riktigt roligt. 70-, 80-talsmusik, wihoo, och som vi dansade!! har inte dansat pa lange och det var otrloigt skont att vaar tillbaka. Aven lek har dar tjejterna skulle pumpa upp en kondom tills den sprack och sjalvklart var pumpen i killarnas kna!! men dom sag otroligt dumma och roliga ut. Var kara amanda var med i tavlingarna men tyvarr rackte det inte hela vagen fram , haha. Fick aven en buggrunda med en kille jag senare fick reda pa var svensk emn det var inet forrens senare under kvallen. !! men allt det roliga har ett slut och partybussen kom men nu hade det aven borjat regna men det sket vi i upp pa taket och bli vata, sag val ut som skit anda tackvare allt dansande :P Drog vidare till Mad Cow Tavern, en cowboy bar typ, med bara ny musik. valdigt roligt hade vi dar, jag och Amy dansade tills vi knappt kunde sta langre! detta var nog det roligaste stallet under hela kvallen faktiskt om man tanker pa ur mycket vi dansade. men det var ett ratt litet stalle och valdigt trangt men det ar val mysigt? ;) tavlingen har var "sexiga tjejer dansa uppe pa bardisken" haha, na ville inte ens va med dar for man bara kolla pa hur dumma dom sag ut, haha. valdigt svart att komma fram til baren sa fick ta och vanta. Upp pa bussen och vidare till Cadence (SoHo Niteclub). Pizza kom har som trevlig nattamat, va hungrig faktiskt. dock gillade jag inte musiken jatte mycket har och folk borjade fa lite for mycket i sig. Fick ga ut med en ifran vart gang med det angrar jag inte, mycket bra beslut om jag far saga det sjalv! val darute kom mina svenska vanner, Daniel fran karlstad, Goteborgaren o min buggkompis Stockholmaren. Satt och fick hora pa hur de e inne pa att grava bort Skane fran Sverige och jag sager bara Radda Skane fran Sverige. mahah. men v hade trevligt och tillslut overtalade jag dem om att Skane e inte sa dumt! Vi har Johan Glans, Zlatan och Hanke vad har Ni ?? Med det sagt drog vi ner till baren och bestalde Jagermeister pa ren Skanska och gissa om Daniel blev imponerad nar hon i baren forstod vad jag sa. :P Var ju det jag sa, Skanska ar ett varldssprak! haha. Blev  dock fovanade nar vi kommer ner och vi ser fotter i luften pa dansgolvet och vi har missat annu en tavling men det gjorde inget for mej jag hade de trevligt med svenskarna. mycket trevligt folk ska jag saga, trevlit o traffas ;) dags att dra till nasta stalle. Inte sa mycket folk kvar, vi kunde fylla bussen och det blev bara en runda men det var trevlig stamning anda. Rhino Bar blev det sista och inte sa lange for oss for vissa i vart gang hade fatt lite val mycket i sig och det blev taxi hem och en skon sang!
Den roligaste kvalln jag har haft ar sa himla lycklig!! Bilder kommer jag lovar!!

G'day mates!<3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Låter som ett ordentligt krök! ;)

2009-02-22 @ 12:05:44
Postat av: Susanne

Så kul att du hade roligt. Ja det var skönt för oss här hemma att du inte var i närheten av bränderna, men det är aldrig roligt när någon mister någon. Ha det fortsatt bra.

2009-02-22 @ 12:36:11
Postat av: Caroline

Party Lotta is back! :)

2009-02-23 @ 10:53:23
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: Angelika

Åhh, så glad jag är för din skull :) Fortsätt så ;)

2009-02-23 @ 22:47:40
Postat av: matilda

gud vad kul :) längtar <3

2009-02-24 @ 09:56:03
Postat av: sanna

party parrrty, men vadå, vi har björka vad har ni ? ;) <3

2009-02-27 @ 14:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0