19 januari - Stratford FC

Vilken perfekt dag.
Spenderade hela dagne men minstingen sjalv..gick jatte bra. :) han gillar mej - valdigt viktigt.
Pricen over I:et nar jag fick posten.
varldens finaste julkort. fatt platsen  brdvid sangen oc jag tanker pa dej alltid nar jag ser det nu!! Tack<3
Blev varldenslyckligaste av brevet fran min mormor Brita. jag alskar henne. grat nar jag laste det och det var sa fint skrivet, kunde faktiskt lasa det men det var kanske inte sjalva brevet man blir glad av utan tanken och kanslan bakom det. att veta att nagon tanker pa en och speciellt henne gjorde mig sa varmnombords och kan inte sluta langta tills jag far sitta i hennes kok och bara prata timmar efter timmar och visa att jag har blivit vuxen och iallafall dricker TE nu, hor o hapnad det ar sant. beroendeframkallande? japp!! Hon ar som min basta van, sitter och pratar,  lyssnar och kommer alltid med ratt saker att saga. jag saknar det!  det ar min gammelmormor det!! :):) och jag ar stolt over att saga att hon ar min familj!!
Sen kom det stora paketet. jag, helt arligt, SKREK nar jag oppnade det. haha leendet pa mina lappar satt kvar flera timmar efter. det forsta jag la ognen pa var marabouchokladen!! haha hade inte kunnat komma i mer ratt tid! precis vad jag behovde, och det ska jag halla borta fran ungarna for det ar MITT!!   annu en sak man tar for givet dar hemme, bara nagra minuter ivag sa kn man fa det, men nar man har varit utan det i nagra veckor vet man att varje bit man tar nu later man smalta pa tungan och njuter av smaken. tack tack tack for allt. nu kan jag aven ova min svenksa, den borjar bli lite sisadar har jag markt!! haha..

men dagenshojdpunkt blev nar jag akte pa traningen. japp sant, jag tranade fotboll igen. aah vilken skon kansla att kanna att man ar tillbaka pa grasplanen. sa nu att tag framover kommer jag vara spelare i Stratford FC. dom var trevliga och ska jag spela nagonstanns kan jag spela har. maste ju halla skillsen igang tills jag kommer hem igen. men an sa lange hade jag inte tappat nagot iallafall !  vem vet Australiensiska ligan nasta?? ha ha... kan ju dromma. detta tar mig lite narmare igen och nu har jag nagonstanns att spendera mina kvallar. Sa jag ar glad o lycklig och det ar val det som raknas ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0