2009 ar har

Ja da va vi inne pa 2009, hoppas detta blir ett battre ar :) haha dum fraga jag ska va utomlands mesta delen av aret sa jag e ganska positiv till detta aret :)

Sattet jag firade in det nya aret kanske inte ar nagor att skryta med. Nu vet jag hur mycker sallskapet betyder.. det ska ni alla dar hemma ta at er. men jag ska inte klaga annars for jag kunde ga i sandaler, shorts o linne hela kvallen, kunde titta pa raketerna sittande pa en strand. hah dte anda var val lite konstigt vad maten, hamt pizza atande vid en pool, ja de kommer jag nog aldrig uppleva igen :P
Tank hur mycket bara en liten tanke kan betyda. Bara att nagon fick for sig att tanka pa mig och sla en pling gjorde hela min morgon till den basta. jag var pa sa himla bra humor hela dagen. Tank hur mycket en liten halsning kan gora. Jag hoppas att alla andra hade det bra under hela kvallen har hemma ocksa!
en sak jag gllar med Sverige - vi far iallafall skjuta upp vara egna raketer. har hade de istallet ett riktigt stahej, haha maste ha gatt pa maaaanga tusentals dollar. ahha, visst maffigt men de e en speciell kansla att fa gora det sjalv. jag ar glad att jag fick chansen att hora nagra av vara egna raketer :)  tack Ricki!

Nu har halv sommarlovet gatt. men m nagra dagar ska jag ut pa havet P) berattar mer sen.... om ag inte blir tagen av nagon haj :O   "Dudu dudu dudu..."







Gott Nytt Ar
Nytt ar med nya mojligheter.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det var kul att någon hörde av sig till dig. Du har rätt i att sällslapet är viktigt. Det låter dock mysigt att kunna gå i shorts och sandaler, här är det svinkallt.

2009-01-04 @ 19:07:48
Postat av: Anonym

Gott nytt år på dig lilla lottis! <3 det är ju -11 grader här nu...provade springa en runda idag och halkade typ 3 gånger...så då fnissade jag lite och kom att tänka på dig :) saknar spralliga dig juu! vilka härliga bilder du lägger upp...avis! puss o kram till världens bästa lotta

2009-01-06 @ 00:00:50
Postat av: Idus

Gott nytt år på dig lilla lottis! <3 det är ju -11 grader här nu...provade springa en runda idag och halkade typ 3 gånger...så då fnissade jag lite och kom att tänka på dig :) saknar spralliga dig juu! vilka härliga bilder du lägger upp...avis! puss o kram till världens bästa lotta

2009-01-06 @ 00:02:21
Postat av: Anonym

oj va knasigt det blev..var ju inte meningen att skriva det 2 gånger :)

2009-01-06 @ 00:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0